26 februar 2008

Nye spillere

Vi får stadig nye spillere til lagene våre og det er veldig hyggelig. Utfordringen min blir å gjøre treningen til en så hyggelig opplevelse som mulig for alle sammen. Det er selvsagt mange måter å gjøre det på, og alle innspill og ideer mottas med takk. Jeg kommer stadig til å be foreldre til å hjelpe med å gjøre ulike ting. Og til alle dere som kjenner at svetten pipler i panna ved tanken, jentene elsker at dere er med. Med tiden må vi nok dele oss enda mer opp i de ulike alderstrinnene, men ikke ennå.

Til alle 2001 foreldre:
Vi mangler ca. 3-4 spillere for å være sikre på å kunne stille lag i Krogsveen serien som starter i mai og slutter i midten av sept. Det er dere som er den beste markedsføreren for at flere jenter skal få lyst til å begynne. Så ut og prat med andre dere tror vi ha glede av å være sammen med oss.

Til alle 2000 foreldre:
Vi kommer til å stille med 2 lag i serien. Det vil være 10-11 spillere på hvert lag og jeg skal prøve å ta de hensyn jeg må for at alle kabaler skal gå opp rundt i de 22 hjem med kjøring osv.

Til alle 1999 foreldre:
Vi stiller med 1 lag i serien og låner spillere fra 2000 om nødvendig. Vi er i dag 9 spillere og det hadde vært fint med litt lobby-virksomhet slik at vi kunne trekke til oss noen jenter til.

Til alle 1998 foreldre:
Vi stiller med 2 lag i serien. På papiret er vi 14 spillere, men trolig er vi bare 12. Her vil det også bli lånt spillere på permanent basis fra 1999. Neste år spiller vi 7'er og jeg skulle ønske meg 2-3 spillere til for å ha en passe tropp jenter videre mot 11'er om ennå 2 år til.

Ingen kommentarer: