19 august 2009

M/S - Lambertseter 8 - 1 (jenter 99 7'er)

Jeg klarte dessverre ikke å se noe av en kamp som svingte fra skikkelig "hva er det som skjer a'" til veldig bra. Selvsagt kan man legge skylda på en lang sommerferie, men det er nok ikke hele sannheten likevel. I hele vårsesongen var jentene skikkelig gode i 1. omgang og fikk slitne bein i 2. omgang og dermed baklengs mål fordi kreftene var slutt. I dag var det helt motsatt. Etter å ha spilt en omgang hadde MS scoret 6 mål på oss. Og jeg kan jo bare tenkte meg hva som surret av tanker i hodet på Bernt før pause om vårens tendens skulle fortsette. Heldigvis for de voksne hadde jentene lagt inn en annen taktikk i 2. omgang. Nå løp de og fighterviljen våknet. Skuldrene til Bernt sank og vi scorte mål. Riktig nok fikk MS 2 mål de også men det bryr vi oss ikke om. MS er et godt lag og de er fysisk mye større enn oss mange av dem. Men jeg er sikker på at av alle lagene i denne serien har vi høyest moral og jeg kan snart ikke vente til neste sesong med jevnstore motstandere. Jeg møtte spillerne og supportergjengen rett etter kampen og smilene var på plass igjen. Julie R. hadde fått skikkelig juling med foreløpig rødt øye og hoven hånd, og mange hadde litt å fortelle om både ferie og kamp. Og langt inne i hjerterota kjenner jeg hvor glad jeg er i denne gjengen...De vet nemlig hva som er teller mest .. .. Gratulerer til MS som vant 8-1 denne gangen.

Ingen kommentarer: